Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

SZÉP kártyás fizetés részletei

!!FONTOS!!

A SZÉP kártyás fizetési mód választása esetén a megrendelés leadása után az oldal nem irányít át közvetlenül a fizetési felületre!

Kérlek, hogy a megrendelés leadása után a lentebb leírtak alapján jelentkezzen be a SZÉP kártyádat kibocsájtó bank online SZÉP kártya felületére és ott tudod online intézni a fizetést (utalást), gyakorlatilag ez egy előre utalás SZÉP kártyán keresztül.

A további leírásban tartalmazza, hogy az egyes bankok esetében mi a pontos teendőd.

Kérdés esetén keress bizalommal, az info@divatmarket.hu e.-mail címen vagy a +36702784424 telefonszámon.

OTP SZÉP kártyával történő online fizetés:

Az online fizetéshez szükséges regisztrálni vagy belépni az alábbi weboldalra: https://www.otpportalok.hu/bejelentkezes/ 

Erre az oldalra belépve, az előlegátvezetés menüben lehet átvezetni az összeget a Divatmarket számára, a közlemény mezőbe, kérlek írd be a megrendelésed számát.

K&H SZÉP kártyával történő online fizetés:

Be kell lépni a K&H SZÉP kártya felületére. (https://www.kh.hu/napi-penzugyek/bankkartya/szep-kartya)

A bejelentkezés és a fogadó azonosító megadása után, át is tudod vezetni a megrendelés végösszegét.
Az azonosítónk:84068913  Divatmarket webshop Ladányi-Juhász Anikó ev.

A közlemény mezőbe, kérlek írd be a megrendelésed számát.

Ha nincs online regisztráció, akkor fel kell hívnod a K&H Telecentert: 06 - 1 /20/30/70/-335-3355. Ezután a 7-es menüpontot kell kiválasztani: K&H SZÉP KÁRTYA Ügyfélszolgálat.

Az adataid egyeztetése után a tranzakció ellenértékét átutalják a Divatmarket webshop Ladányi-Juhász Anikó ev. számlájára.

Erről a tranzakcióról kérünk egy visszajelzést, ellenőrízük, hogy sikeres volt -e az átvezetés.

Ezen visszaigazolás  után küldjük a megrendelésed.

 

MKB SZÉP kártyával történő online fizetés:


Fontos, hogy a megrendelésnél a megjegyzés rovatban írd be az egyedi azonosítót, amit a kártya szám alatt találsz.

Amint a rendelés feldolgozása megkezdődött, kapsz egy emailt az MKB rendszerétől, és ott tudod majd kifizetni a rendelés végösszegét.

Az egyedi azonosítót, itt találod a kártyán:

Az ellenőrzése után már fel is adjuk a csomagot. 

Kérdés esetén keressen bizalommal, info@divatmarket.hu e.-mail címen vagy a +36702784424 telefonszámon.

Mikor kell az összeget elutalnom?

A megrendelést visszaigazoló email alapján vezesd át a teljes vételárat a SZÉP kártya bármelyik zsebéből. A fizetés tényét visszaigazoljuk és már indítjuk is a csomagod.
 

Nem sikerült az utalás. Mit tegyek?

Először is ellenőrizd le, hogy az összeg bármelyik zseben valóban elérhető, elegendő a keret, ellenőrizd a kártya lejárati idejét illetve ha kéri, akkor a CVC kódot. Ha ezekkel minden rendben van, de mégsem sikerül, akkor keress bizalommal, szívesen segítek.

Hogyan rendeljem meg a terméket?

Egy "sima" megrendelést kell leadni, azzal a szállítási móddal amivel szeretnéd, hogy küldjük a csomagot, a fizetési módnak pedig  SZÉP kártyás online fizetést kell választani és a megjegyzésbe beírni: OTP, K&H vagy MKB SZÉP kártya 


A megrendelést automatikusan visszaigazolja a rendszer és lefoglalja a rendelésben lévő terméket.


Ha a SZÉP kártyás átvezetés megtörtént, akkor már fel is adjuk a csomagod.