Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Fizetés, szállítás

Fizetési  feltételek

Az alábbi tájékoztató a DIVATMARKET webshop fizetési feltételeit tartalmazza.


Banki átutalás

A DIVATMARKET webshop lehetőséget biztosít a rendelések vételárát banki előre utalással teljesíteni. 

Kedvezményezett neve: Ladányi-Juhász Anikó

Pénzintézeti neve: MKB

Bankszámlaszám: 10103434-50402800-01005007

Közlemény rovat: megrendelés száma

A vételár bankszámlán való jóváírás után teljesíti a rendelést. Banki előre utalás esetén nincs kezelési díj.

Online bankkártyás fizetés

A megrendelés végösszege online bankkártyás fizetéssel is teljesíthetők. Erre a lehetőségre az BARION biztonságos fizetési rendszerén keresztül van lehetőség. A fizetés a BARION saját titkosított rendszerén keresztül történik. A vásárlónak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál az "Online bankkártyás fizetés" mezőre kattint, majd a fizetési oldalon a kártya számát, lejárati dátumát, valamint a hátoldalán található ellenőrzőkódot (CVC/CVV) megadja.

Vásárlás előtt, ha nem biztos abban, hogy a kártyája alkalmas interneten történő fizetésre, érdeklődjön bankjánál. 

Utánvétes fizetés

GLS házhozszállítás opció választása esetén lehetőség van készpénzben és bankkártyával is kiegyenlíteni a megrendeléseket, GLS csomagpont esetén az adott átadó hely szabályozza a fizetés módját, erről a GLS oldalán tájékozódhat. A FOXPOST csomagautomata igénybevétele esetében az átvételkor az automatánál kizárólag bankkártyával lehet fizetni.

Az utánvét kezelési költsége: 400 Ft.

SZÉP kártyás fizetés ( OTP, K&H, MKB 2022. december 31-ig bármely alszámlájáról)

!!FONTOS!!

A SZÉP kártyás fizetési mód választása esetén a megrendelés leadása után az oldal nem irányít át közvetlenül a fizetési felületre!

Kérlek, hogy a megrendelés leadása után a lentebb leírtak alapján jelentkezzen be a SZÉP kártyádat kibocsájtó bank online SZÉP kártya felületére és ott tudod online intézni a fizetést (utalást), gyakorlatilag ez egy előre utalás SZÉP kártyán keresztül.

A további leírásban tartalmazza, hogy az egyes bankok esetében mi a pontos teendőd.

Kérdés esetén keress bizalommal, az info@divatmarket.hu e.-mail címen vagy a +36702784424 telefonszámon.

OTP SZÉP kártyával történő online fizetés:

Az online fizetéshez szükséges regisztrálni vagy belépni az alábbi weboldalra: https://www.otpportalok.hu/bejelentkezes/ 

Erre az oldalra belépve, az előlegátvezetés menüben lehet átvezetni az összeget a Divatmarket számára, a közlemény mezőbe, kérlek írd be a megrendelésed számát.

K&H SZÉP kártyával történő online fizetés:

Be kell lépni a K&H SZÉP kártya felületére. (https://www.kh.hu/napi-penzugyek/bankkartya/szep-kartya)

A bejelentkezés és a fogadó azonosító megadása után, át is tudod vezetni a megrendelés végösszegét.
Az azonosítónk:84068913  Divatmarket webshop Ladányi-Juhász Anikó ev.

A közlemény mezőbe, kérlek írd be a megrendelésed számát.

Ha nincs online regisztráció, akkor fel kell hívnod a K&H Telecentert: 06 - 1 /20/30/70/-335-3355. Ezután a 7-es menüpontot kell kiválasztani: K&H SZÉP KÁRTYA Ügyfélszolgálat.

Az adataid egyeztetése után a tranzakció ellenértékét átutalják a Divatmarket webshop Ladányi-Juhász Anikó ev. számlájára.

Erről a tranzakcióról kérünk egy visszajelzést, ellenőrízük, hogy sikeres volt -e az átvezetés.

Ezen visszaigazolás  után küldjük a megrendelésed.

 

MKB SZÉP kártyával történő online fizetés:


Fontos, hogy a megrendelésnél a megjegyzés rovatban írd be az egyedi azonosítót, amit a kártya szám alatt találsz.

Amint a rendelés feldolgozása megkezdődött, kapsz egy emailt az MKB rendszerétől, és ott tudod majd kifizetni a rendelés végösszegét.

Az egyedi azonosítót, itt találod a kártyán:

Az ellenőrzése után már fel is adjuk a csomagot. 

Kérdés esetén keressen bizalommal, info@divatmarket.hu e.-mail címen vagy a +36702784424 telefonszámon.

Mikor kell az összeget elutalnom?

A megrendelést visszaigazoló email alapján vezesd át a teljes vételárat a SZÉP kártya bármelyik zsebéből. A fizetés tényét visszaigazoljuk és már indítjuk is a csomagod.
 

Nem sikerült az utalás. Mit tegyek?

Először is ellenőrizd le, hogy az összeg bármelyik zseben valóban elérhető, elegendő a keret, ellenőrizd a kártya lejárati idejét illetve ha kéri, akkor a CVC kódot. Ha ezekkel minden rendben van, de mégsem sikerül, akkor keress bizalommal, szívesen segítek.

Hogyan rendeljem meg a terméket?

Egy "sima" megrendelést kell leadni, azzal a szállítási móddal amivel szeretnéd, hogy küldjük a csomagot, a fizetési módnak pedig  SZÉP kártyás online fizetést kell választani és a megjegyzésbe beírni: OTP, K&H vagy MKB SZÉP kártya 


A megrendelést automatikusan visszaigazolja a rendszer és lefoglalja a rendelésben lévő terméket.


Ha a SZÉP kártyás átvezetés megtörtént, akkor már fel is adjuk a csomagod.

Kérdés esetén keressen bizalommal, info@divatmarket.hu e.-mail címen vagy a +36702784424 telefonszámon.

SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK

A DIVATMARKET webshopon történő szállítási módokról és feltételekről ad részletes tájékoztatást.

ÁTVÉTELI MÓDOK
  

1. GLS futárszolgálat házhozszállítás és csomagpont

név: GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.
cím: 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.
telefonszám:+36 29 886 660
honlap: www.gls-hungary.com

Házhozszállítás esetén a megrendelések beérkezését követően a webshop összekészíti a megrendeléseket, és átadja a futárszolgálatnak. Ezt követően futárszolgálattal kell tartania a kapcsolatot, aki értesíteni fogja a csomag szállításával kapcsolatos időpontról e-mailben és/vagy telefonon egyaránt. A kiszállítás 1-5 munkanap.

Csomagponti átvételi mód esetén, Ön már a webáruház oldalán a rendelésnél kiválasztotta azt címet, ahonnan át szeretné venni a megrendelését. A csomag megérkezéséről e-mailben fog értesítést kapni.

Szállítás módjai

Szállítás díja

GLS futárszolgálat házhozszállítás

1400 Ft/csomag

GLS futárszolgálat házhozszállítás (utánvét)

1400 Ft/csomag + 400 Ft

GLS csomagpont

1250 Ft/csomag

GLS csomagpont (utánvét)

1250 Ft/csomag+ 400 Ft


2. FoxPost csomagautomata 

név: FoxPost Zrt.
Székhely: 3200 Gyöngyös, Batsányi utca 9.
telefonszám: +36 1 999 0369
honlap: www.foxpost.hu

Ha Ön a FoxPost csomagautomata szolgáltatását választotta, akkor a csomagját az Ön által kiválasztott csomagautomata helyszínén veheti át. Ha a csomag beérkezett a csomagautomatába, akkor telefonjára értesítés érkezik egy kóddal, mely a csomagjához tartozó nyitókód. A szállítási idő 3-5 munkanapra tehető. 

Szállítás módjai

Szállítás díja

Foxpost csomagautomata

1400 Ft/csomag

Foxpost csomagautomata (utánvét)

1400 Ft/csomag + 400 Ft

 

2021. 06.01.